Jdi na obsah Jdi na menu

Prambo carp game Borek

Kaprařské závody na jezeru Borek.024.jpg

Když závody, tak jedině s Párou ...

016.jpgAhoj příznivci rybařiny! Nová sezóna již klepe na dveře a sluníčko nabírá na síle. Hned do úvodu sezóny jsme skočili rovnýma nohama. Prambo carp game Borek je pro nás výzva a není to daleko, takže bez přípravy v termínu 8.-10.4. Ouklej team ve startovní listině, závodáci Tůča s Blábolem.

Cílem bylo navázat na podzimní úspěch na závodech BS Baits Grunty, kde jsem se umístili na třetím místě a PZN1 - Pára z navijáku byla naše vlajková loď. Takže nástraha byla jasná. A co místo? Borek dobře známe a moc dobře víme, jak je los místa důležitý. Nakonec vše dobře dopadlo a jedno z lepších míst jsme si i vylosovali.

Počasí před závody bylo doslova letní, ale bouhužel po zahájení došlo k velké změně. Přišlo ochlazení, zataženo a déšť, což mělo za následek naprosto nulovou aktivitu ryb. První náš úlovek, který byl rovněž prvním úlovkem závodu přišel po 19-cti hodinách od zahájení závodu! Krásný šupík  7,4 kg na PZN1. Všem závodníkům bylo jasné, že v tomto počasí to může být právě o jedné rybě a tak nám úlovek udělal velkou radost. Druhý den ráno jsme zjistili, že Ouklej team jako jediný ulovil bodovanou rybu. Další den se počasí neumoudřilo a stále to bylo spíše o náhodě. Nastalo očekávání, co přinese poslední noc. Večer byl opět chladný a ke všemu začalo pršet. Po půlnoci se k nám začaly dostávat zprávy, že se to začíná pomalu hýbat a skoro každý tým měl po jedné bodované rybě. Jelikož i my jsme o jednu přišli, tak jsme začali být trochu nervózní. Z rozjímání nás probudil hlásič. Brutální jízda na Ryba-Oliheň a po krásném souboji v končí v podběráku další šupík o váze 15.88 kg. Byla to největší ryba závodu a vlastně i poslední.

Dva bodované úlovky nás prvně v historii Ouklej teamu vynesly na první místo!